sâmbătă, 16 aprilie 2016

Cartofi „prăjiți” la cuptor


Astăzi am pregătit cartofi „prăjiți” la cuptor. Pentru că se poate controla cantitatea de ulei, acești cartofi sunt mai puțin uleioși decât cei „clasici” și chiar mai gustoși.

Noi i-am făcut așa:

După ce am curățat, spălat și tăiat cartofii, i-am așezat într-un bol pentru a-i asezona.


Noi avem un mic mojar unde amestecăm sare, boabe de piper, boia de ardei iute (făcută în casă) și frunze de rozmarin. După ce am mărunțit condimentele le-am turnat în bol peste cartofi, am adăugat trei linguri de ulei de floarea soarelui (adus de ai mei de la țară) și i-am amestecat. Se poate adăuga și ulei de măsline.


Am așezat într-o tavă hârtie de copt peste care am pus cartofii. 



Am băgat cartofii la cuptor la foc mediu pentru 30 de minute. Așa arătau înainte să-i mâncăm.


Poftă mare!


4 comentarii:

  1. Iulia, sa incerci si un catel de usturoi. Merge grozav cu rozmarinul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Voi incerca. Imi place oricum foarte mult usturoiul. Intr-un timp il puneam aproape in orice mancam. Si ceapa la fel.

      Ștergere
  2. Interesanta reteta si foarte simpla, cu siguranta o voi incerca. Dar sunt de ajuns doar 3 linguri de ulei?

    RăspundețiȘtergere