luni, 23 februarie 2015

Cum am făcut un suport de creioane?



Așa cum am menționat și în articolul de deschidere a acestui blog, ne plac îndeletnicirile vechi, dar și cele noi. Ne inspirăm câte puțin din fiecare și combinăm după cum ne place fire de ață, materiale rămase de la lucrări mai ample și le finalizăm adăugând culoare și zâmbet în fiecare.
Zilele trecute am confecționat un suport pentru pixuri, carioci și creioane colorate, dintr-o simplă conservă de roșii. Am adăugat ață de cânepă (de care nu ne vom despărți prea curând, pentru că e utilă la aproape orice) și am lipit o frumoasă floare albastră croșetată (care în primă fază nu avea o destinație anume). 
Vă încurajăm să păstrați toate materialele mici (bucăți de hârtie, panglici, sfoară, cutii de toate mărimile), care poate par inutile. Le veți folosi mai târziu într-un moment de relaxare de week-end, când nimic nu este mai frumos decât să petreci ceva timp cu familia și să îți înfrumusețezi camera cu lucruri simple și colorate.
Succes!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu