joi, 26 februarie 2015

Cum am decorat paharele din plastic?


Sunt zile în care nu mă pot opri din meșteșugit. Mă uit în jur și în câteva clipe îmi vine o nouă idee de înfrumusețare a obiectelor din casă.
Aveam în baie două pahare din plastic, colorate în verde și albastru, folosite drept suport pentru periuțe și pastă de dinți, pieptăn și altele necesare. De curând am schimbat decorul și în baie, iar aceste pahare nu se mai potriveau cu restul obiectelor.
Le-am decorat cu ață de cânepă și dantelă. Simplu, delicat și util. Le folosim în continuare și ne bucurăm că sunt lucrate de noi cu drag și mare interes.


3 comentarii:

  1. care este tehnica decorarii? care sunt etapele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru că este prea mult de detaliat într-un comentariu, vom scrie un articol nou in care vom explica tehnica decorării și etapele pas cu pas. Ramaneti aproape!

      Ștergere
  2. Cât de frumos au ieșit! :) Îmi place cum ați combinat cânepa cu dantela, cânepa mă duce cu gândul la rustic, iar dantela la ceva elegant. Arată simpatic împreună!

    RăspundețiȘtergere