miercuri, 1 aprilie 2015

Coroniță de primăvară

Chiar dacă primăvara pare să fi venit abia acum, noi am așteptat-o îndelung și ne-am decorat casa cu flori colorate și fluturi încă de la începutul lunii Martie.
De când ne-am căsătorit, ne-am propus să nu uităm să ne facem mici bucurii. Chiar dacă uneori altele par să fie prioritățile, lucrăm conștiincios la gândul acesta de a fi  împreună în lucrurile simple și aducătoare de zâmbete și pace.
Pe lângă alte mici bucurii, soțul meu mi-a făcut o surpriză cu ocazia zilei de 8 Martie. M-a înscris la un atelier de creație care a avut loc la Magazinul de papetărie creativă Klipa din Iași, magazin pe care noi îl îndrăgim și-l vizităm destul de des. Acolo am învățat, preț de două ore, să fac flori colorate din hârtie de mătase, pe care le-am așezat cu entuziasm pe un cerc din polistiren. Deși timpul nu mi-a permis să o termin la atelier, am continuat acasă mica mea comoară de primăvară. A ieșit cam așa:

Nu am gândit mult cum să combin culorile, nu am petrecut mult timp pentru așezarea florilor, ci am dat frâu liber imaginației și stării mele de nerăbdare și entuziasm pentru venirea primăverii. Am trăit clipele și m-am bucurat continuu. De obicei, eu lucrez aproape orice (scriu, fac curățenie, lucrez de mână, citesc sau gătesc) ascultând muzică aducătoare de liniște sau pur și simplu sunetele naturii. Această coroniță a fost creată în cânt de mierlă și sunet de izvor. Mi-a adus multă bucurie.
Acum stă la loc de cinste pe ușa de la dormitor, așteptând venirea pruncului nostru pe lume. Poate că și din acest motiv am lucrat cu atâta zâmbet și drag la ea, pentru că va străjui ceva vreme (până la toamnă poate) ușa camerei copilașului nostru mult așteptat.
...noi avem un gând pentru toată lumea: Nu lăsați lipsa banilor și a timpului să vă răpească zâmbetul de pe chip. Din puțin se poate face mult și nu vă privați de mici bucurii din când în când. E mai costisitor să lucrezi la refacerea psihicului când deja nimic nu te mai satisface, decât să pui cărămidă peste cărămidă la zidirea zilnică a fericirii familiei. Bucurați-vă!

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa coronita, in culori vesele, asa cum era si starea ta de spirit. As vrea si eu sa ma pot bucura de viata, ca tine. Maria

    RăspundețiȘtergere