marți, 26 iulie 2016

Aparatul foto

Aparatul nostru foto a „murit” în urmă cu câteva săptămâni bune.

Ce-i drept, săpuniera noastră a fost folosită peste opt ani, chiar a îndurat printre altele și o cădere de pe stânci, după care s-a încăpățânat să funcționeze. A îndurat chiar și o baie, după care mi se părea că funcționează mai bine ca înainte.

Dar ca toate lucrurile bune, te lasă când ți-e viața mai dragă.

Imediat am sistat toate proiectele la care lucram și am început documentarea pentru achiziționarea unei noi camere foto. Ne gândeam să facem o rată și să luăm ceva mai profesional.

La țanc a venit un voucher primit în cadrul #TurneulScoalaFlanco de la Iași. Am scris despre aici.

Ne-am hotărât pentru trei modele de la trei firme diferite, ca într-un final să alegem o cameră foto Canon PowerShot SX410 IS. Am ales-o deoarece la momentul actual credem că e cea care ni se potrivește cel mai bine.

Avem planuri mari cu această cameră foto!

Sursă foto: photographyblog.com


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu