joi, 14 ianuarie 2016

Cutie decorată pentru șervețele


Am găsit cândva pe un blog o idee frumoasă de redecorare a unei simple cutii de șervețele. Și pentru că îmi place să transform aproape orice de prin casă, am luat și eu o cutie și i-am dat o nouă față. De obicei nu reproduc întocmai ideea, ci fac totul după cum îmi place și simt.


Mi-am dorit să am o cutie elegantă, așa că am pregătit din timp materialele necesare: o coală de hârtie cu motivele dorite, panglică, dantelă și bandă dublu adezivă. Nu a fost deloc greu. Am învelit cutia în hârtia aleasă și am așezat dantela pe locul de unde se scot șervețelele. Am lăsat o laterală a cutiei deschisă, astfel încât să pot adăuga șervețele de câte ori este nevoie. Pe aceasta am legat-o cu panglică.


Succes la invenții!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu