sâmbătă, 3 septembrie 2016

Înmulțire rozmarin prin butași (I)


Astăzi am hotărât că e timpul să înmulțesc rozmarinul din balcon. E prima dată când încerc să înmulțesc rozmarin, motiv pentru care am decis să aleg varianta de înmulțire prin butași deoarece am aflat că este modul cel mai ușor și cel mai rapid de înmulțire a rozmarinului. Plus că din ce am citit, acum la început de toamnă e sezonul perfect pentru a-l înmulți.

Am tăiat trei butași din tufa de pe balcon. Butașii trebuie să aibă lungimea de aproximativ 10 cm.


Am curățat frunzele dinspre baza butașilor. Cu ocazia aceasta am obținut și frunzulițe proaspete pe care le-am folosit în bucătărie.


După care am pus cei trei butași într-un pahar cu apă la înrădăcinat. 


Nu am folosit și nici nu voi folosi vreodată hormoni de înrădăcinare la înmulțirea plantelor. Las natura să-și urmeze cursul, chiar dacă va trebui să aștept mai mult.

Sunt mai multe varietăți de rozmarin, fiecare cu proprietăți ușor diferite. Dacă preferați să aveți mai multe varietăți de rozmarin în curte (sau ghiveci) puteți căuta la pepinierele din zona dumneavoastră, sau puteți comanda de pe internet un butaș deja înrădăcinat.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu