sâmbătă, 20 februarie 2016

Săculeți parfumați - arome naturale


Am crescut la țară. Doar în vacanța de vară din fiecare an, dar da, am crescut la țară pentru că acolo am fost foarte aproape de natură, de la care am învățat despre naștere , sănătate și moarte. Nu am fost mereu atrasă de modul în care cresc plantele, de cum se cultivă legumele și fructele sau se extrag substanțele cele mai importante din plantele medicinale pentru a ne face nouă bine. Dar mi s-a povestit despre toate acestea, iar eu am apreciat, am mulțumit și am folosit cu încredere.

Mama și bunica au adunat mereu flori și frunze tămăduitoare pentru iarnă și nu numai. Am făcut din ele ceaiuri și infuzii la nevoie și... săculeți parfumați. În încercarea mea de a exclude odorizantele sintetice și deloc benefice pentru organismul uman, am folosit din nou ce am găsit prin casă pentru a împrospăta camera.


Cred că mulți dintre voi ați primit la nunți (recente sau de demult) drept mărturie, săculeți din material organza umpluți cu arahide în ciocolată. Aveam și eu doi astfel de săculeți, pe care i-am umplut cu plante uscate precum frunze de mentă, flori de gălbenele și cimbrișor. Miroase foarte bine! E adevărat că mirosul nu persistă la fel de mult ca cel al odorizantelor sintetice, dar ajută mai mult plămânilor. Agit bine și reîmprospătez aerul.


Puteți face multe combinații de plante. Cam ce aveți prin casă, în special pentru ceaiuri.

Succes!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu