vineri, 9 septembrie 2016

Am recoltat alunele de pământ



E toamnă, anotimpul recoltelor bogate.

După cum probabil știți deja, prin primăvară mi-am propus să experimentez cultivarea de plante în balcon. Am creat acest canal de youtube unde am filmat și încărcat o parte din experimentele mele. Aici puteți vedea și evoluția alunelor de pământ până în momentul când mi s-a stricat camera cu care filmam și nu am mai continuat publicarea evoluției pe canalul de youtube.

Nu știu exact dacă acum era timpul să recoltez alunele de pământ, dar pur și simplu curiozitatea a învins. Văzând că plantele s-au uscat în mare parte, le-am smuls din pământ și am răscolit în căutarea „producției”.

Am constatat că deși în ghiveci am avut trei plante, acestea au rodit totuși, descoperind o singură alună (arahidă) în tot ghiveciul.


Aceasta recoltă nu m-a descurajat, ba m-a ambiționat ca să refac experimentul în anul ce v-a urma, dar în alte condiții decât cele din acest an. Rămâneți aproape!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu