sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Un dar de preț


Uneori, în timpul cumpărăturilor la supermarket, mă opresc în colțul cu reviste și le răsfoiesc. Gândul mi-a rămas la un șal croșetat, un șal gros, numai bun pentru iarnă. Și pentru că soțul meu a învățat demult această îndeletnicire (aparent doar pentru femei), mi-a făcut o supriză frumoasă. A cumpărat revista și mai apoi bobinele de ață și timp de cîteva zile a lucrat cu răbdare și dăruire la ceea ce urma să mă încălzească în zilele friguroase de iarnă.
Așa suntem noi. Ne facem bucurii din lucruri simple și apreciem fiecare dar lucrat cu migală și mai ales cu dăruire.

2 comentarii:

  1. Iulia, șalul este superb. Aveți un soț neprețuit.
    Vă doresc ca povestea voastră să continue la fel de frumos până la adânci bătrâneți.

    RăspundețiȘtergere