miercuri, 7 ianuarie 2015

Album de familie – patru generații


Îmi doresc de ceva vreme să construiesc arborele genealogic al familiei mele. Nu este întocmai foarte ușor, pentru că trebuie să cercetez cu de-amănuntul despre toți membrii familiei, să adun amintiri și date concrete. Timpul nu mi-a permis și poate nici starea de spirit, dar am făcut o ultimă încercare și m-am oprit asupra a patru generații - bunici, părinți, copii și nepoți - înrămate în fotografii vechi și noi.
Ideea mi-a venit anul trecut, de Crăciun. Cu ajutorul fratelui, a cumnatei și a soțului meu, am reușit să adun fotografii, care surprind pe bunicii și părinții noștri în cele mai importante momente ale vieții lor. De la nașterea noastră, parcă s-au întâmplat o mulțime de lucruri și de aceea am păstrat numai acele imagini care ne amintesc de cât de repede am crescut.
Așadar, cu multă migală, dar și cu entuziasm, am adunat materialele necesare pentru album. Voiam cu orice preț să-i dăm un aspect vechi, în amintirea albumelor de altădată. Am folosit carton reciclat, hârtie de mătase, inele pentru prins paginile între ele și alte elemente decorative precum carton colorat și dantelă. 
Deoarece ne-au rămas fotografii, care surprindeau detalii și pe care nu am vrut să le îndepărtăm, am adăugat la finalul albumului, pe coperta interioară, trei plicuri colorate în care le-am așezat fără ezitare. 
Astfel ne-am mobilizat și am alcătuit împreună un frumos și voluminos album de familie, care va rămâne cu siguranță multă vreme o amintire a celor ce au avut loc în viața noastră.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu