marți, 5 ianuarie 2016

Fulgi de zăpadă (+foto)


Văzând zilele trecute cât de frumos ninge mi-am amintit o informație ce o auzisem în urmă cu ceva timp, iar îndată ce am ajuns acasă am „răscolit” puțin internetul ca să mă conving.


Informația de care amintesc se referă la faptul că nici un fulg de zăpadă nu este identic cu altul.

Probabil că această informație a ajuns și la urechile fotografului rus Alexey Kijatov, care a dorit să fotografieze fulgii de nea, dar neavând posibilitatea de a-și achiziționa unele echipamente mai performante, a meșteșugit singur un sistem macro cu ajutorul căruia a fotografiat minunățiile acestea mici. 

Mai multe detalii despre sistemul macro al lui Alexey găsiți aici.

Simetria fiecărui fulg de zăpadă se datorează structurii moleculei de apă și a modului cum se cristalizează atunci când îngheață.















Privind aceste imagini, am putea afirma că fulgii de nea sunt diferiți între ei ca și formă. Slavă Ție Doamne pentru toate câte le-ai făcut.

Sursa foto: http://chaoticmind75.blogspot.ru

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu