duminică, 2 octombrie 2016

Prima recoltă experimentală în grădina bunicii


Săptămâna trecută am mers pentru câteva zile în grădina bunicii, pentru a ne recolta roadele experimentelor noastre în materie de cultivarea legumelor bio.

Fiind primul an în care ne-am decis să cultivăm experimental câteva legume mai „speciale” în grădina bunicii, nu am plantat prea multe, probabil și datorită fricii de eșec.

Am decis împreună cu soția să plantăm câteva rânduri de cartofi dulci, câteva rânduri de cartofi mov, cinci cuiburi de topinambur și câteva rânduri de sfeclă roșie pentru a fi siguri de calitatea legumelor ce intră în meniul băiețelului nostru.

Cam așa arată testul de recoltare făcut în prima zi, când am ajuns.


Menționez că nu este toată recolta, ci recolta de la o câte o singură plantă din cele menționate mai sus. Nu am avut răbdarea să aștept până a doua zi, ci am mers să testez să văd cum au rodit culturile noastre dragi în acest an.

Voi reveni în zilele ce urmează cu mai multe fotografii și detalii pentru fiecare cultură în parte.


Un comentariu:

  1. De 1000 de ori mai sanatoase produsele din gradina proprie decat cele de la magazin. Chiar daca nu sunt cele mai aspectuoase, castiga la gust, iar faptul ca stii ca sunt plantate si culese de tine/familia ta e un mare plus!

    RăspundețiȘtergere