duminică, 17 ianuarie 2016

Felicitări handmade de Crăciun

În apropierea Crăciunului ne-am dorit să realizăm felicitări personalizate pentru părinții noștri și să le trimitem prin poștă la destinație.


A fost primul Crăciun petrecut de părinții mei în noua lor casă de la țară. Un Crăciun cu tradiție și amintiri dulci și aromate proaspăt scoase din rolă, cu mici și mari colindători, cu brăduți în curte și o Liturghie la biserica din sat. Tainic... De aceea am ales ca felicitarea pentru ei să fie cu căsuțe îmbrăcate în promoroacă, copii cu sănii și oameni de zăpadă. Așa cum era odata iarna la sat. Am înrămat acest mic tablou în ață de cânepă l-am așezat pe un carton auriu în interiorul căruia am așternut gândurile și doririle noastre de bine. Felicitarea a fost primită cu drag și bucurie. Așa sperăm să fie în fiecare an de acum înainte.


Pentru părinții socri am ales o imagine veselă, cu mulți copii, patine, bujori în obrăjori, voie bună și gingășie. Ei sunt departe și ne duc dorul, iar copiii sunt slăbiciunea lor cea mare. De aceea ne-am dorit să le trimitem o fărâmă din bucuria celor mici pe timp de iarnă, a nepoțelului lor (mult prea mic pentru a înțelege iarna, dar destul de isteț pentru a o admira în felul său) și a noastră a celor mari. Am cuprins toată această imagine frumoasă într-un fir de ață și am așternut totul pe carton auriu. În interior am scris cuvinte cu dor și drag, gânduri bune și urări de bine.


Pentru că aceste felicitări au fost cu totul speciale, am dorit ca plicul să fie de asemenea deosebit. Am ales o coală de hârtie roșie, panglică albă și o bucățică de dantelă din rochia mea de mireasă (bineînțeles un rest de dantelă rămas după terminarea rochiei). Le-am lipit frumos și am expediat felicitările prin poștă.


Un comentariu:

  1. Foarte frumoase. În era sms-urilor și e-mailurilor, felicitările acestea au un parfum adevărat de sărbătoare de bună orânduirii a vieții în spiritul tradițiilor autentice.

    RăspundețiȘtergere