vineri, 26 februarie 2016

Mărțișoare cusute


Anul acesta, de Mărțișor, am lucrat la ceva deosebit și special pentru noi. Am așteptat primăvara cu ac și ață, cu inspirație și culoare. Ne-am dorit să coasem motive tradiționale pe etamină și să dăruim mărțișoare lucrate cu mâinile noastre. Așa ne-am gândit inițial, să le dăruim celor apropiați. Dar dacă sunt printre voi doritori să și cumpere, putem coase modelul dorit (deși știm că este cam târziu, căci Martie vine repede, repede).



















Vă dorim o primăvară frumoasă!


2 comentarii:

  1. Sunt pur si simplu superbe aceste martisoare cusute. Acum vreo 3 ani i-am dat fiului meu sa le ofere colegelor de gradinita ceva asemanator. Imi pare rau ca nu am pastrat si eu, asa ca un mini-mini tablouas....
    Felicitari pentru munca frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Sunt deosebite si cu siguranta copiii nostri sunt foarte mandri cand merg cu ele la scoala.

      Ștergere