luni, 3 octombrie 2016

Mirela Retegan aduce la Iași Campionatul Național de Joacă pentru Părinți


Imediat după ce m-am căsătorit și am aflat că vom deveni părinți, am început cu soția să adunăm cât mai multe informații despre creșterea și educarea copiilor, deoarece am conștientizat că nu toate metodele aplicate pe noi de părinții și bunicii noștri nu sunt întocmai sănătoase și nu aduc roadele dorite. Pe lângă faptul că am tot achiziționat cărți cu diferite metode de educație a copiilor am participat la toate training-urile pe acestă nișă organizate în Iași.

Și dacă tot am posibilitatea să împart cu voi informațiile pe care le adun de-a lungul timpului, m-am decis să vă vorbesc despre un eveniment la care abia aștept să particip, duminică, 16 octombrie, începând cu ora 10:00.

Este vorba despre turneul național, Campionatul Național de Joacă pentru Părinți, adus în capitala Moldovei de Mirela Retegan, cunoscută ca Antrenorul Părinților. Pe Mirela Retegan am descoperit-o odată cu Gașca Zurli și mai apoi prin cartea scrisă de ea Pledoarie pentru mami și tati.

Evenimentul din Iași va avea loc la Grand Hotel Traian, în sala Eminescu.

Recunosc că relaxarea mea zilnică și bucuria băiețelului meu este momentul nostru de joacă din fiecare seară. Voi merge la acest antrenament intensiv de joacă, nu doar ca să mă deconectez eu de la rutina zilnică, ci și să capăt o nouă experiență în materie de joc și joacă alături de alți părinți.

Aveți aici lista completă a orașelor în care va fi organizat turneul național și mai multe detalii despre eveniment.



Vă atașez mai jos un videoclip în care Mirela Retegan vorbește despre acest turneu.


Am aflat de acest eveniment deoarece în calitate de blogger fac parte din Kooperativa 2.0, filiala Iași.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu