luni, 5 septembrie 2016

Cum obțin rădăcini lăstarii de cartof dulce?


Ieri v-am vorbit de cartoful dulce care a produs lăstari încontinuu până zilele trecute când am decis să-l scoatem la pensie.

După cum vă spuneam, am desprins trei mlădițe mai viguroase pe care le-am pus la înrădăcinat.


Mlădițele de cartof dulce formează destul de repede rădăcini noi. Din experiențele anterioare am constatat că în aproximativ o săptămână, mlădițele de cartof dulce formează rădăcini de doi-trei centimetri.


Pentru a forma rădăcini, pun mlădițele într-un borcan cu apă, fără să utilizez hormoni de înrădăcinare, după care așez borcanul într-un loc cu temperatură constantă și aștept ca natura să-și urmeze cursul.


Când vor forma rădăcini, voi planta aceste trei mlădițe într-un ghiveci, pentru a experimenta cum cresc cartofii dulci în balcon, la oraș.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu