marți, 1 noiembrie 2016

Bloggingul în viața mea


Începuturi în blogging

Începuturile mele în blogging au fost prin luna septembrie 2008, atunci când din prea mult timp liber mi-am făcut un blog pe Blogspot.

La început nu prea știam cu ce se mănâncă un blog. Preluam articole și fotografii de pe alte site-uri, punând totuși sursa informațiilor.

Ușor și timid, am început să-mi spun și părerile personale. Uimirea a venit atunci când, ca urmare a mediatizării exclusive a unui eveniment, articole sau fotografii personale au fost preluate de pe blog de alte site-uri.

Odată cu trecerea timpului, a scăzut și timpul alocat blogging-ului, chiar abandonând acel blog. După ce m-am căsătorit, am început împreună cu soția să facem diferite lucruri de mână pe care să le dăruim celor dragi. Bineînțeles că după un timp ne-am decis să împărtășim și cu alții, motiv pentru care am creat Atelier de familie, un blog de familie.

Blogging în varianta Kooperativa 2.0

Între timp am aflat că s-a înființat filiala ieșeană a Kooperativei 2.0, așa că m-am înscris. Și bine am făcut, căci am cunoscut oameni frumoși, cu o experiență de câțiva ani în blogging, de la care ai mereu de învățat.

Andreea Ignat a dat startul workshopurilor de blogging cu cel intitulat All About Blogging, trecând în revistă regulile generale de blogging, moduri în care să scriem corect un articol, dar și metodele de implementare a campaniilor.

Workshopul s-a desfășurat în atmosfera deja consacrată a blogosferei ieșene la Fika, locul unde poți avea nu doar o pauză de cafea.

După acest workshop am căutat și am învățat mai multe despre blogging, am descoperit instrumentele de analiză, curiozitatea m-a mânat și am văzut că primul meu blog (neșters încă, doar abandonat) avea de cinci ori mai mulți vizitatori în urma mediatizării acelui eveniment. Dacă știam atunci informațiile pe care le știu acum, duceam acel blog pe „culmile succesului”. Dar niciodată nu-i prea târziu...
—————————————-
Dacă locuiești în Iași, ai un blog și vrei să ni te alături, completează acest formular și dăm noi de tine!
Dacă ești o firmă care își dorește promovare prin intermediul blogurilor din Iași, intră pe site și spune-ne cum te putem ajuta!
—————————————-



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu