sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Un Crăciun, doi brăduți


Și de această dată luna Decembrie ne-a adus inspirație și dorință de simplitate. Am fost la bunici de Crăciun, la căsuța cu amintiri, unde soțul meu a trăit zile, luni și ani de bucurii. De aproximativ doi ani sunt parte din familia sa și după cum spune bunica, „singura nepoată” (deocamdată). Nu a nins, dar au venit colindătorii și Hristos s-a născut deopotrivă. Am împodobit și acolo un brăduț, dar și acasă la noi.

Înainte să plecăm, ne-am dorit să-l îmbrăcăm și pe el în haine de sărbătoare, simple și meșteșugite de noi. Așa am făcut și în 2014, așa vom face și ce acum înainte. I-am așezat pe crengi beteală din dantelă și globuri din nuci, portocale și lămâi, toate prinse în fire aurii. La toate acestea am adăugat șiraguri de covrigei și globuri îmbrăcate în ață de cânepă și dantelă.
Poate nu am schimbat prea multe față de anul trecut, dar am retrăit bucuria dintâi a unui Crăciun la rădăcina unui brăduț altfel.

Bucurați-vă de zăpadă!


PS: Brăduțul bunicilor


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu