marți, 5 iulie 2016

Deși e vacanță, am mers la școală


Deși abia intrasem în vacanță (vacanță valabilă doar pentru facultate, nu și pentru serviciu), pe 24 iunie am mers din nou la școală. Mai exact, #ScoalaFlanco, un program de cursuri gratuite pentru tinerii care vor să învețe lucruri noi și utile despre Internet și social media, a plecat în turneu prin țară, mai exact:  Craiova, Timișoara, Cluj și Iași. Mă bucur că au ieșit puțin din capitală, dar nădăjduiesc că vor reveni și cu alte cursuri interesante în capitala Moldovei.

Fiind parte din Kooperativa 2.0 am aflat de acest #Turneu și m-am înscris. Chiar mă bucur că am făcut asta. Am avut șansa să revăd colegii din Kooperativa și să învăț foarte multe lucruri de la trei experți în domeniu: Cristina Bazavan, Cristian China Birta, cunoscut de mulți drept Chinezu`, dar și pe Sorana Savu.

Ce mi-a placut?

- „Profesori” simpatici, care vorbeau din experiența proprie, nu doar din cărți;
- Cursurile foarte bine structurate;
- Puteai vorbi cu specialiștii chiar și în pauze;
- Totul bine organizat cu pauze de cafea, gustare între cursuri;
- Toți am primit ecuson (să ne știm), mapă și pix;
- În cadrul cursurilor s-au făcut multe exerciții practice, nu doar s-a teoretizat;
- În timpul fiecărui curs trebuia să rezolvăm un exercițiu practic, la finalul căruia unul din participanți devenea câștigător al unui card gift în valoare de 300 de lei. Iar eu am fost unul dintre câștigători. :) Mulțumesc!

Ne-om revedea oare? Noi vă mai așteptăm la Iași.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu