luni, 4 iulie 2016

Am revenit în blogosferă


Am revenit pe blog după o perioadă în care am făcut și am învățat o mulțime de lucruri. Nu știu dacă și-a dat cineva seama c-am lipsit... sau dacă i-a fost cuiva dor.

Am rupt puțin legătura cu lumea virtuală deoarece am lucrat intens la câteva proiecte dragi despre care veți afla curând. Am avut zile când am lucrat de dimineață până târziu în noapte, iar când am prins câte o „fereastră” în program, am petrecut timp minunat în familie.

Momentan pregătim categorii noi pentru blog și presimt că o să apară săptămânal mai multe articole interesante.

Prin acest articol am vrut să evidențiez faptul că pauza a luat sfârșit și că am revenit pe blog.

Totodată, vreau să vă mulțumesc celor care ne-ați vizitat blogul și în această perioadă de liniștire.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu