joi, 20 octombrie 2016

Atelierul digital la Iași



Seara trecuta am participat la cursurile offline din cadrul Atelierul digital organizate de Google România în parteneriat cu Fundația Leaders la Iași. Cursul din Iași a fost ținut de Cristian Ignat, Chief Canopy.

Cursul este destinat în special începătorilor, tinerilor studenți și antreprenori cu vârste între 18 și 30 de ani.

În cadrul cursului s-a vorbit despre cum să ne construim o prezență online, cum să ne creăm un website și cum să îl promovăm, despre noțiunile de search engine optimization (SEO) și search engine marketing (SEM), despre social media, email marketing și web analytics.

Mă apucasem în urmă cu ceva vreme să fac și cursurile online, dar datorită programului foarte încărcat, am abandonat la un moment dat cursurile. După sesiunea offline, am prins dor și de cursul online, ba chiar mi-am mai luat încă trei badge-uri în parcursul meu spre certificare. Cursul offline e cu totul o altă experiență de cel online datorită faptului că te întâlnești față-n față cu specialiștii din domeniu, dar și cu alte persoane interesate de subiect.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu