sâmbătă, 6 februarie 2016

Album foto pentru familie


Dragii noștri, albumul acesta a fost lucrat special pentru doi oameni minunați, plini de surprize, entuziaști, veseli și... cu doi copii tare drăgălași. Ne-au spus că vor să adune în el amintiri cu întreaga familie, iar noi am grăbit pasul și mânuțele și am adunat toate materialele necesare pentru el.


Am vrut să fie rustic, elegant și aproape de sufletul lor, așa că am folosit pânză de cânepă , dantelă, o panglică albastră (pentru că le place culoarea) și alte elemente de decor.


Albumul are 40 de file cartonate de culoare crem, prinse cu un arc alb. Pentru decorul din interior am folosit două plicuri (pe ultima copertă), în care se pot așeza fotografii, gânduri, flori sau alte amintiri.


Prima pagină este destinată unui spațiu special pentru un mesaj drag lor sau o fotografie.


Ne dorim să fie folositor și o amintire plăcută peste ani și ani.


P.S.: Dragilor, vă îmbrățișăm!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu